مس کرمان، مفرغ هم نبود/ توقف شاگردان سامره در برابر تیم بحران زده شهرداری آستارا

در یک بازی پر از حاشیه و تعجب، مس کرمان مقابل شهرداری آستارا به تساوی بدون گل رضایت داد. این نتیجه، زنگ خطری برای مس کرمان و علی سامره بود و نشان داد که این تیم برای رسیدن به اهدافش باید تلاش بیشتری کند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مس کرمان که با حضور علی سامره به عنوان سرمربی، امیدوار بود بتواند نتایج درخشانی کسب کند، در دیدار با شهرداری آستارا نتوانست به هدف خود برسد. این تساوی، زنگ خطری برای مس کرمان و کادر فنی آن به صدا درآورد و نشان داد که این تیم با مشکلاتی روبرو است.

شهرداری آستارا که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بود، با کسب یک امتیاز مقابل مس کرمان، روحیه بازیکنان و هواداران خود را بالا برد. این تیم با این تساوی، نشان داد که نباید آنها را دست کم گرفت.

بازی مس کرمان و شهرداری آستارا، یک بازی محتاطانه و دفاعی بود. هر دو تیم نگران از دست دادن امتیاز بودند و به همین دلیل، به بازی بسته روی آوردند. در این بازی، موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد نشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با این تساوی، مس کرمان با ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. این جایگاه برای تیمی با پتانسیل‌های مس کرمان، قابل قبول نیست. شهرداری آستارا نیز با کسب اولین امتیاز خود، در جایگاه هفدهم جدول ایستاد.