داماش گیلان- بعثت کرمانشاه؛

جدال حیاتی در رشت؛ داماش به دنبال فرار از بحران، بعثت در اندیشه صعود به جمع صدرنشینان

داماش گیلان در حالی فردا در سومین هفته رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشوررشت به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود که شرایط این تیم چندان مطلوب نیست.

به گزارش فرتاک ورزشی,؛ تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردا دوشنبه دوم مهرماه در رشت به مصاف بعثت کرمانشاه می‌رود. داماشی‌ها که با شروع ضعیف فصل، در رده شانزدهم جدول قرار دارند، تحت فشار شدید برای کسب پیروزی هستند. حمید درخشان، سرمربی باتجربه داماش، به خوبی می‌داند که شکست در این بازی می‌تواند آینده او را در این تیم به خطر بیندازد.

البته مشکلات داماش گیلان تنها به نتایج ضعیف خلاصه نمی‌شود. این تیم در خط حمله با مشکل جدی گلزنی مواجه است به طوری که در دو بازی اول خود نتوانسته است گلی به ثمر برساند و هم چنین در خط دفاع نیز چندان مستحکم ظاهر نمی‌شود و دو گل دریافت کرده است و مضاف بر آن برخی مشکلات مدیریتی نیز در این تیم وجود دارد که بر عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته است.

علی نظرمحمدی- حمید درخشان

در دیگر سوی میدان بعثت کرمانشاه با سرمربیگری علی نظر محمدی قرار دارد، تیمی که در این فصل از دو بازی گذشته خود یک شکست و یک پیروزی داشته و نمایش‌های قابل قبولی داشته است.

بعثت در بازی اول برابر شهر راز شیراز با نتیجه ۲بر۱ شکست خورد اما در دومین بازی در برابر نفت و گاز گچساران آتش به پا کرد و با نتیجه ۳بر۰ به پیروزی رسید تا نشان بدهد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در این فصل حرف برای گفتن دارد.

در نقطه مقابل داماش که نتوانسته گلزنی کند، بعثت کرمانشاه در دو بازی خود ۴ بار دروازه حریفان را باز کرده است و در این تیم عارف سیفی با زدن سه گل در صدر جدول قرار دارد و می تواند یک مهره خطرناک برای تمامی حریفان این تیم باشد.

بدون تردید بازی فردا بین داماش و بعثت، یک بازی حساس و نزدیک خواهد بود. داماش به دلیل فشار نتیجه و مشکلات داخلی، کار سختی پیش رو دارد. بعثت کرمانشاه نیز با انگیزه بالایی به دنبال کسب پیروزی است تا به روند خوب خود ادامه دهد.

نکات قابل توجه:

  • اهمیت بازی برای هر دو تیم: هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوند.
  • فشار روی حمید درخشان: نتیجه این بازی تأثیر مستقیمی بر آینده سرمربی داماش خواهد داشت.
  • مشکل گلزنی داماش: این تیم باید راه حلی برای حل مشکل گلزنی خود پیدا کند.
  • خط حمله خطرناک بعثت: عارف سیفی مدافع گلزن و دیگر مهاجمان بعثت می‌توانند خط دفاع داماش را به دردسر بیندازند.
  • تأثیر عوامل خارج از زمین: مشکلات مدیریتی و جو روانی حاکم بر تیم داماش می‌تواند بر عملکرد بازیکنان تأثیر بگذارد.