آتش بازی صنعت نفت در آبادان مس کرمان را ذوب کرد

صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال با ارائه یک نمایش قدرتمند، مس کرمان را با نتیجه 3 بر 0 شکست داد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در یک بازی یک طرفه، مس کرمان را در هم کوبید. زردپوشان آبادانی با ارائه یک بازی هجومی و حساب شده، توانستند حریف خود را با نتیجه ۳بر۰ شکست دهند و سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کنند.

صنعت نفت در نیمه اول بازی، با گلزنی مرتضی خراسانی، به گل رسید. این گل به صنعت نفت آرامش داد و آن‌ها در ادامه نیمه اول، بر بازی مسلط شدند.

در نیمه دوم، صنعت نفت به حملات خود ادامه داد و دو گل دیگر نیز به ثمر رساند. محسن سیفی و مرتضی خراسانی، گلزنان صنعت نفت در این نیمه بودند.

بیشتر بخوانید: نتایج هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور را اینجا دنبال کنید

مس کرمان که در هفته اول مقابل مس سونگون به پیروزی رسیده بود، در این بازی نتوانست مقابل صنعت نفت مقاومت کند. شاگردان علی سامره در تمام طول بازی تحت فشار صنعت نفت بودند و نتوانستند موقعیت گلزنی خطرناکی ایجاد کنند.

با این پیروزی، صنعت نفت آبادان با ۴ امتیاز، در بالای جدول قرار گرفت. این تیم با ترکیبی جوان و با انگیزه، زیر نظر فراز کمالوند، به دنبال کسب نتایج بهتر است.

مس کرمان نیز با این شکست، سه امتیازی باقی ماند. این تیم باید هر چه سریع‌تر به جمع مدعیان برگردد تا بتواند به سهمیه‌های بالای جدول برسد.