مس شهر بابک با درخشش ولی زاده، داماش گیلان را شکست داد

مس شهر بابک در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه 2 بر 0 داماش گیلان را شکست داد. درخشش علیرضا ولی زاده با زدن دو گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مس شهر بابک در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال، با ارائه یک نمایش قدرتمند، داماش گیلان را شکست داد. شاگردان محمود فکری با این پیروزی، شروع طوفانی خود را در این فصل ادامه دادند و به صدر جدول صعود کردند.

علیرضا ولی زاده، مهاجم مس شهر بابک، ستاره این دیدار بود. او با زدن دو گل زیبا، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی تیمش داشت. ولی زاده در نیمه اول و نیمه دوم موفق شد دروازه داماش گیلان را باز کند و به تیمش سه امتیاز ارزشمند را هدیه کند.

داماش گیلان که در هفته اول مقابل نیروی زمینی متوقف شده بود، امیدوار بود که در این بازی به پیروزی برسد. اما مس شهر بابک با دفاع مستحکم و حملات خطرناک، اجازه هیچ گونه غافلگیری به حریف نداد.

با این پیروزی، مس شهر بابک نشان داد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است. این تیم با ترکیبی جوان و با انگیزه، زیر نظر محمود فکری، به دنبال کسب نتایج بهتر است.

داماش گیلان نیز با این شکست، کار سختی را پیش رو دارد. و با کسب یک امتیاز در دو بازی اول در جمع تیم های انتهایی جدول قرار گرفته است