عقاب تهران با چهار گل پادیاب خلخال را در هم کوبید

در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، عقاب تهران با نمایشی درخشان موفق شد در خانه پادیاب خلخال با نتیجه پرگل 4 بر 2 به پیروزی برسد. این پیروزی باعث شد تا عقاب تهران با کسب 6 امتیاز از دو بازی، به صدر جدول گروه خود صعود کند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال و از گروه اول این مسابقات، تیم عقاب تهران در هفته دوم به مصاف پادیاب خلخال رفت. این دیدار که در زمین حریف برگزار شد، با برتری قاطع عقاب تهران به پایان رسید و آنها توانستند با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهند.

عقاب تهران که در بازی قبلی خود نیز به پیروزی رسیده بود، با انگیزه‌ای بالا به مصاف پادیاب خلخال رفت. شاگردان هادی حق چو با نمایش هجومی و حساب شده خود، حریف را تحت فشار قرار دادند و موفق شدند به چندین موقعیت گلزنی دست پیدا کنند. در نهایت، این تیم با استفاده از اشتباهات خط دفاعی حریف، به چهار گل رسید و به پیروزی قاطع دست یافت.

پادیاب خلخال که در بازی قبلی خود به تساوی رسیده بود، امیدوار بود که بتواند در این بازی به سه امتیاز دست پیدا کند. اما دفاع مستحکم عقاب تهران و هوشیاری دروازه بان این تیم، مانع از این شد که تیم میزبان بتواند به نتیجه مطلوب دست یابد.

با این پیروزی، عقاب تهران با ۶ امتیاز از دو بازی، به صدر جدول گروه خود صعود کرد و نشان داد که یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ یک است. این نتیجه، امیدواری هواداران عقاب تهران را برای صعود از گروه افزایش داده است. از سوی دیگر، پادیاب خلخال با این شکست، کار سختی برای صعود خواهد داشت و باید در بازی‌های آینده خود به دنبال کسب امتیاز باشد.