سپاهان ب به دنبال جبران شکست؛ نود ارومیه برای کسب امتیاز به اصفهان می‌آید

در دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، سپاهان ب اصفهان به مصاف نود ارومیه خواهد رفت. این دیدار که روز دوشنبه 30 مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، با دیدار دو تیم سپاهان ب اصفهان و نود ارومیه پیگیری می‌شود. این بازی که روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

سپاهان ب اصفهان در بازی نخست خود مقابل فولاد هرمزگان با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. این تیم با توجه به شکست در بازی اول، تحت فشار است تا در بازی خانگی به پیروزی برسد. سعید جهانگیری، سرمربی سپاهان ب، به خوبی می‌داند که کسب سه امتیاز در این بازی برای تیمش بسیار حیاتی است.

سعید جهانگیری، سرمربی سپاهان ب، با شناخت خوبی که از تیم حریف دارد، به دنبال ارائه یک بازی هجومی و کسب سه امتیاز است. جهانگیری تلاش خواهد کرد تا با استفاده از نقاط ضعف تیم نود ارومیه، به موفقیت برسد.

در آن سوی میدان ، نود ارومیه در بازی نخست خود با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل ستارگان جوان بهمن به پیروزی رسید. این تیم با کسب سه امتیاز از بازی اول، شروع خوبی داشته است. نود ارومیه در این بازی به دنبال کسب امتیاز از بازی خارج از خانه است. این تیم با اتکا به دفاع مستحکم و ضدحملات سریع، به دنبال غافلگیری حریف است.

دیدار سپاهان ب و نود ارومیه، یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد و این بازی می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند. هواداران فوتبال می‌توانند شاهد یک بازی پرگل و هیجان‌انگیز باشند.