ستارگان بهمن جوان میزبان شاهین بندرعامری؛ تقابل دو تیم برای بهبود جایگاه در جدول

در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، ستارگان بهمن جوان تهران به مصاف شاهین بندرعامری خواهد رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، با دیدار دو تیم ستارگان بهمن جوان و شاهین بندرعامری پیگیری می‌شود. این بازی که روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در تهران برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

ستارگان بهمن جوان در بازی نخست خود مقابل نود ارومیه با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد. این تیم با توجه به شکست در بازی اول، تحت فشار است تا در بازی خانگی به پیروزی برسد. فرزاد رادبوی، سرمربی ستارگان بهمن جوان، به خوبی می‌داند که کسب سه امتیاز در این بازی برای تیمش بسیار حیاتی است و برای همین تیمش را هجومی به میدان خواهد فرستاد.

فرزاد رادبوی، سرمربی ستارگان بهمن جوان، با شناخت خوبی که از تیم حریف دارد، به دنبال ارائه یک بازی هجومی و کسب سه امتیاز است. رادبوی تلاش خواهد کرد تا با استفاده از نقاط ضعف تیم شاهین بندرعامری، به موفقیت برسد.

در آن سوی میدان شاهین بندرعامری در بازی نخست خود مقابل تهران یاسا به تساوی بدون گل رسید. این تیم با توجه به دیدار خانگی، از این نتیجه راضی نبود و به همین دلیل غلامرضا دلگرم از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد. شاهین بندرعامری با سرمربی جدید به دنبال کسب اولین پیروزی در این فصل است.

دیدار ستارگان بهمن جوان و شاهین بندرعامری، یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد و این بازی می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند. هواداران فوتبال می‌توانند شاهد یک بازی پرگل و هیجان‌انگیز باشند.