جعل امضای جواد نکونام تایید شد!

چند روز پیش خبر رسید سرمربی مستعفی استقلال از باشگاه محبوبش شکایت کرده که بلافاصله تکذیب شد اما ماجرا از چه قرار است؟

خبر شکایت جواد نکونام از استقلال با واکنش شدید هواداران مواجه شد تا جایی که وکیل این مربی که خودش این موضوع را اعلام کرده بود، با عقب نشینی ادعا کرد موکلش هیچ وقت از باشگاه شکایت نکرده و ماجرا چیز دیگری بوده است.

داستان طبق شنیده‌ها از این قرار است که باشگاه استقلال قرارداد سرمربی سابق خودش را از ۳۲ میلیارد تومان به نصف یعنی ۱۶ میلیارد تقلیل داده اما نکو معتقد است این اتفاق بدون هماهنگی وی رخ داده است.

بر اساس شنیده‌ها، جواد نکونام از وکیلش خواسته از شخص فرشید سمیعی به دلیل جعل امضا شکایت کند چرا که معتقد است امضای پای برگه توافقنامه‌ای که در آن قید شده وی دستمزدش را کاهش داده، متعلق به او نیست! ادعایی که اگر ثابت شود، می‌تواند یک برگه زرین دیگری در کارنامه مدیریتی باشگاه استقلال باشد و البته بیانگر این موضوع هم باشد که نکو خلاف ادعاهای قبلی، برنامه‌ای برای کاهش دستمزدش نداشته است.

اکنون باید منتظر ماند و دید در نهایت این اختلافات به کجا خواهند رسید اما قطعا حتی طرح این مساله هم می‌تواند به اعتبار باشگاه بزرگ استقلال لطمه وارد کند؛ چه برسد به اینکه ثابت هم بشود.

صدالبته یکی از مقام های ارشد سازمان لیگ پس از رویت امضای نکونام و تطبیق آن با امضای او در قرارداد با استقلال، تایید کرد این که در برگه تفاهم نامه استقلال، امضایی که کنار نام جواد نکونام آمده متعلق به خود او نیست و جعل شده است!