کرمانشاه بر سکوی نخست وودبال بانوان کشور /پریا حسنی قهرمان شد

پریا حسنی، ورزشکار توانمند کرمانشاهی، در هفتمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور که در تبریز برگزار شد، موفق به کسب مدال طلای بخش انفرادی بانوان شد و

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در یک رویداد افتخارآمیز برای ورزش استان کرمانشاه، پریا حسنی توانست در هفتمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور به مقام نخست دست یابد. این ورزشکار توانمند با عملکرد درخشان خود، مدال طلای بخش انفرادی بانوان را از آن خود کرد.

مسابقات وودبال قهرمانی کشور با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در تبریز برگزار شد. در بخش بانوان، رقابت بسیار نزدیکی بین شرکت‌کنندگان وجود داشت اما در نهایت این پریا حسنی بود که با مهارت و تمرکز بالا توانست بر رقبای خود غلبه کند و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شود.

الهام اکبری، رئیس هیات گلف استان کرمانشاه، ضمن تبریک به پریا حسنی و کادر فنی تیم وودبال استان، این موفقیت را حاصل تلاش و پشتکار ورزشکاران کرمانشاهی دانست. وی همچنین بر اهمیت حمایت از ورزشکاران و فراهم کردن امکانات مناسب برای توسعه ورزش وودبال در استان تاکید کرد.

کسب مدال طلای مسابقات وودبال قهرمانی کشور توسط پریا حسنی، نشان از پتانسیل بالای ورزشکاران کرمانشاهی در این رشته ورزشی دارد. همچنین این موفقیت می‌تواند انگیزه‌ای برای سایر ورزشکاران استان باشد تا با تلاش بیشتر به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

لازم به ذکر است که نفرات برتر این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی وودبال کشور دعوت خواهند شد. پریا حسنی با این قهرمانی، شانس خود را برای حضور در تیم ملی و شرکت در مسابقات بین‌المللی افزایش داده است.