تساوی خانگی شهر راز مقابل شهرداری نوشهر؛ گل به خودی تلخ برای شیرازی‌ها

شهر راز شیراز در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه یک بر یک مقابل شهرداری نوشهر متوقف شد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ شهر راز شیراز درهفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور و در دیدار خانگی خود مقابل شهرداری نوشهر به تساوی یک بر یک رضایت داد. این بازی که در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال برگزار شد، با حواشی جالبی همراه بود. گل به خودی بازیکنان شهر راز در نیمه اول، این تیم را غافلگیر کرد اما در نهایت، احسان محروقی توانست با گل تساوی، یک امتیاز را برای تیمش حفظ کند.

شهرداری نوشهر با کسب یک امتیاز ارزشمند از شیراز، نشان داد که تیمی سرسخت و جنگنده است. شاگردان رضا ربیعی با بازی حساب شده و دفاع منظم، مانع از پیروزی میزبان شدند.

در نیمه اول این دیدار، اتفاقی عجیب رخ داد و یکی از بازیکنان شهر راز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این گل به خودی، شوک بزرگی به تیم میزبان وارد کرد و آن‌ها را در آستانه شکست قرار داد.

در نیمه دوم، شهر راز برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد و در نهایت، احسان محروقی توانست با یک گل زیبا، بازی را به تساوی بکشاند. این گل، آرامش را به تیم میزبان بازگرداند و از شکست آن‌ها جلوگیری کرد.

با این تساوی، شهر راز شیراز با ۵ امتیاز و شهرداری نوشهر با ۴ امتیاز در جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفتند. این بازی نشان داد که رقابت در این لیگ بسیار نزدیک و جذاب است.