سرنوشت‌ساز در بندرعباس؛ ویسی و روانخواه در تقابل مستقیم

در دومین هفته از رقابت‌های لیگ یک، پالایش نفت بندرعباس و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پالایش نفت بندرعباس در دومین هفته از رقابت‌های لیگ یک، میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود. عبدالله ویسی، سرمربی پالایش نفت، به خوبی می‌داند که پس از شکست در بازی اول، این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند سرنوشت تیمش را در ادامه رقابت‌ها تعیین کند.

عبدالله ویسی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را با استقلال خوزستان دارد، به پالایش نفت آمده تا این تیم را به لیگ برتر برساند. اما شکست در بازی اول، تردیدهایی را ایجاد کرده است. حالا همه چشم‌ها به ویسی دوخته شده تا ببینند آیا می‌تواند همانند گذشته، معجزه‌ای دیگر رقم بزند.

امید روانخواه، سرمربی پیکان، که هنوز نتوانسته در جایگاه مربیگری توفیق چندانی کسب کند، به خوبی می‌داند که این فصل از لیگ یک، فصل سرنوشت‌سازی برای او خواهد بود. موفقیت در این فصل می‌تواند آینده او را در مربیگری تضمین کند، اما شکست می‌تواند به او ضربه شدیدی وارد کند.

امید روانخواه- عبدالله ویسی

پیکان در هفته اول، صدرنشین شد اما آزمون واقعی هنوز آغاز نشده است. اگرچه پیکان با حکم کمیته انضباطی به پیروزی رسید، اما باید در میدان مسابقه واقعی توانایی‌های خود را نشان دهد. بازی‌های آینده، به خصوص در مقابل حریفان قدرتمندتر، نشان خواهد داد که آیا پیکان می‌تواند این صدرنشینی را حفظ کند یا خیر.