بعثت کرمانشاه؛ از باخت تا محرومیت؛ زنگ خطر برای این تیم/ آقای حسنی؛ خیلی زود دیر می‌شود!

محرومیت 6ماهه برای امین اسدی و هم چنین محرومیت سه جلسه ای فرهاد قلی زاده یکی از مربیان بعثت زنگ خطر را برای این تیم بصدا در آورد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز کویر مقوا و با امیدهای فراوان به لیگ یک فوتبال کشور آمده است، در شروع بسیار تلخی را تجربه کرد. این تیم در اولین بازی خود مقابل شهر راز شیراز شکست خورد و علاوه بر آن، یکی از مربیان و یکی از بازیکنان آن به دلیل تخلفات انضباطی محروم شدند.

امین اسدی، بازیکن بعثت کرمانشاه، به دلیل رفتار غیر ورزشی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم محروم شد. فرهاد قلی‌زاده، یکی از مربیان این تیم نیز به دلیل اعتراض به داور، ۳ جلسه از همراهی تیم محروم شد.

این محرومیت‌های سنگین نشان می‌دهد که بعثت کرمانشاه با مشکلات جدی در زمینه انضباطی روبرو است. هیجان بیش از حد روی نیمکت و درگیری بازیکنان با داور، از جمله مشکلاتی است که این تیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: موج محرومیت ها در لیگ یک/ از اخراج بازیکنان تا محرومیت تماشاگران

علی نظرمحمدی، سرمربی بعثت کرمانشاه باید بداند که انتقال هیجانات از کنار زمین به درون آن، نتیجه‌ای جز بروز رفتارهای غیرورزشی و محرومیت‌های سنگین ندارد. همانطور که در بازی اول بعثت شاهد بودیم، یک بازیکن تحت تأثیر احساسات و هیجانات، مرتکب تخلف شد و به همین دلیل ۶ ماه از همراهی تیم محروم شد. علاوه بر این، یکی از مربیان نیز به دلیل رفتار غیرورزشی ۳ جلسه از همراهی تیم محروم شد. این محرومیت‌ها زنگ خطری جدی برای تیم بعثت است و نشان می‌دهد که این تیم نیاز به مدیریت بهتر هیجانات و رفتارهای بازیکنان و کادر فنی دارد. نظرمحمدی باید بداند که ادامه این روند، می‌تواند به نتایج بسیار بدتری برای تیم منجر شود.»

آقای حسنی، مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، باید هرچه سریع‌تر برای حل این مشکلات اقدام کند. در غیر این صورت، این تیم با مشکلات جدی‌تری در ادامه مسابقات روبرو خواهد شد و باید تاکید کرد که خیلی زود دیر می شود و باید از الان مانع از هیجانات کاذب در کنار زمین بود.