مس سونگون- شهر راز شیراز ؛

نصرتی به دنبال جبران؛ زارع به دنبال ادامه روند پیروزی

در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های شیراز و مس سونگون به مصاف هم می روند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس سونگون و شهر راز شیراز در یک بازی حساس به مصاف هم می‌روند. این دیدار که از ساعت … در ورزشگاه … برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمد نصرتی، سرمربی مس سونگون که در اولین بازی با شکست مقابل مس کرمان روبرو شده است، تحت فشار است تا بتواند تیمش را به مسیر پیروزی بازگرداند. شکست در اولین بازی و حواشی ایجاد شده پس از آن، فشار زیادی را روی نصرتی و تیمش وارد کرده است.

زارع- نصرتی

در سوی دیگر میدان، ستار زارع، سرمربی شهر راز، با کسب پیروزی در اولین بازی، روحیه بالایی به تیمش بخشیده است. با این حال، حواشی ایجاد شده در این تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان، می‌تواند بر عملکرد بازیکنان تاثیر بگذارد.

این بازی، تقابل دو سرمربی باتجربه و پر افتخار است. نصرتی و زارع هر دو سابقه کاپیتانی تیم ملی ایران را دارند و اکنون به عنوان سرمربی در لیگ دسته اول فعالیت می‌کنند. تقابل این دو مربی، جذابیت این بازی را دو چندان کرده است.

آمار بازی‌های اخیر نشان می‌دهد که مس سونگون و شهر راز شیراز در ۲ بازی آخر خود که با یکدیگر داشته‌اند یک دیدار به تساوی بدون گل رسیده و در دیگر بازی شهر راز شیراز با نتیجه ۱بر۰ به پیروزی رسیده است تا کفه ترازو در دیدارهای گذشته به سود شاگردان زارع سنگینی داشته باشد.

بازی های قبل مس سونگون و شهر راز شیراز