تقابل دو تیم تشنه پیروزی در لیگ یک؛ نیروی زمینی و پارس جنوبی جم برای کسب سه امتیاز می‌جنگند

در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور دو تیم نیروی زمینی و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال، شاهد تقابل دو تیم قدیمی و پرافتخار خواهیم بود. نیروی زمینی تهران و پارس جنوبی جم که سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند، این بار برای کسب سه امتیاز حیاتی به مصاف هم خواهند رفت.

رقابت بین نیروی زمینی و پارس جنوبی جم سابقه‌ای طولانی دارد و همیشه با حساسیت خاصی همراه بوده است. هواداران دو تیم با اشتیاق فراوان منتظر این بازی هستند و امیدوارند تیم محبوبشان بتواند به پیروزی برسد.

امیر ابهری سرمربی نیروی زمینی و مهدی رجب‌زاده سرمربی پارس جنوبی جم، هر دو مربیان باتجربه‌ای هستند که به خوبی از اهمیت این بازی آگاهند. آن‌ها در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام توان بازیکنان خود، به نتیجه دلخواه دست یابند.

مهدی رجب زاده- امیر ابهری

نیروی زمینی یا هدایت امیر ابهری در هفته اول در مصاف با داماش گیلان به یک تساوی ارزشمند دست یافت و توانست شاگردان حمیددرخشان در رشت و در حضور هوادارانش را متوقف کند .

در آن سوی میدان پارس جنوبی جم که هدایت آن بر عهده مهدی رجب زاده است در اولین هفته در دیدار خانگی و در مصاف با فجر سپاسی با نتیجه ۱بر۰ شکست خورد تا این بازی برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار باشد.