تقابل حساس مس شهر بابک و داماش گیلان؛جدال سرخابی‌های معروف در لیگ یک

در یک بازی جذاب و دیدنی، مس شهر بابک و داماش گیلان به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و تماشاگران منتظر یک بازی پرگل و هیجان‌انگیز هستند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های مس شهر بابک و داماش گیلان در یک بازی حساس فردا سه شنبه ۲۷ شهریورماه به مصاف هم خواهند رفت.

محمود فکری و شاگردانش در اولین بازی لیگ دسته اول با غلبه بر نفت مسجدسلیمان در خانه حریف، سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند و نشان دادند که برای رقابت در لیگ یک آماده هستند.

محمود فکری و تیمش با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف داماش گیلان به مربیگری حمید درخشان می‌روند. این بازی حساس برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و فکری به دنبال کسب سه امتیاز است تا بتواند در جمع تیم‌های صدرنشین لیگ دسته اول قرار گیرد.

حمید درخشان- محمود فکری

حمید درخشان و تیمش داماش گیلان در اولین بازی فصل برابر نیروی زمینی در خانه نتوانستند به پیروزی برسندو بدون گل متوقف شدند. این نتیجه نشان می‌دهد که لیگ یک به هیچ وجه آسان نیست و درخشان برای ماندگاری در این لیگ باید نتایج بهتری کسب کند. تقابل با مس شهر بابک فرصتی است تا درخشان به هواداران نشان دهد که تیمش برای کسب پیروزی آماده است.

مس شهر بابک و داماش گیلان در دو دیدار گذشته آمار یکسانی از خود به جا گذاشته‌اند. هر دو تیم یک پیروزی و ۴ گل زده در کارنامه دارند. این آمار نشان می‌دهد که بازی این دو تیم همیشه نزدیک و پرگل بوده و انتظار می‌رود بازی فردا نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

محمود فکری- حمید درخشان