آتش بازی در آستارا؛ شهرداری به دنبال جبران، سایپا به دنبال کسب اولین پیروزی

در دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران، دو تیم شهرداری آستارا و سایپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، دو تیم پرطرفدار شهرداری آستارا و سایپا به مصاف هم می‌روند. این بازی که قرار است روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه برگزار شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهرداری آستارا با شروع بسیار بدی در لیگ، به هفته دوم رسیده است. این تیم در اولین بازی خود به دلیل عدم حضور در مسابقه از سوی کمیته انضباطی با نتیجه ۳-۰ مغلوب پیکان شد. در واقع، یاشین سزاوار، سرمربی شهرداری آستارا، حتی فرصت ایستادن کنار خط را پیدا نکرد و اولین شکست تیمش در کارنامه او ثبت شد.

در سوی دیگر میدان، تیم سایپا قرار دارد که با هدایت ابراهیم صادقی، سرمربی باتجربه، به دنبال صعود به لیگ برتر است. این تیم با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند، خود را برای یک فصل پر رقابت آماده کرده است.

ابراهیم صادقی- یاشین سزاوار

سایپا در هفته اول با صنعت نفت آبادان، یکی از مدعیان اصلی لیگ، به تساوی بدون گل رضایت داد. اما این تیم به خوبی می‌داند که برای رسیدن به اهداف خود، به ویژه صعود به لیگ برتر، به پیروزی در بازی‌های بعدی، از جمله بازی با شهرداری آستارا، نیاز مبرم دارد.

تقابل دو تیم در ۵ بازی آخر

در ۵ بازی اخیر، شهرداری آستارا و سایپا در یک رقابت تنگاتنگ و پایاپای به مصاف هم رفته‌اند. هر دو تیم موفق شده‌اند یک بار حریف خود را شکست دهند و در سه بازی دیگر به تساوی رضایت داده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که این دو تیم از نظر قدرت و توانایی بسیار به هم نزدیک هستند.

یاشین سزاوار- ابراهیمی صادقی