فیرمینو در آستانه رویارویی با پرسپولیس؛ آیا می‌تواند از بحران خارج شود؟

ستاره سابق لیورپول در بازی اخیر الاهلی عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد و این سوال را مطرح می‌کند که آیا او می‌تواند در بازی حساس مقابل پرسپولیس به فرم ایده‌آل خود برگردد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول و کاپیتان کنونی الاهلی، در بازی اخیر تیمش مقابل النصر عملکردی بسیار ضعیف از خود نشان داد. طبق آمار و ارزیابی کارشناسان، فیرمینو با کسب پایین‌ترین نمره در زمین، به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن الاهلی شناخته شد.

در این دیدار حساس که در هفته سوم لیگ روشن عربستان برگزار شد، الاهلی در لحظات پایانی بازی، گل تساوی را دریافت کرد. فیرمینو که به عنوان کاپیتان تیم به میدان آمده بود، نتوانست تأثیرگذاری لازم را داشته باشد و در خلق موقعیت‌های گل برای تیمش ناکام ماند.

کارشناسان معتقدند که فیرمینو در این بازی از نظر بدنی و ذهنی آمادگی لازم را نداشته است. همچنین، او در هماهنگی با سایر بازیکنان تیم نیز با مشکل مواجه بود. این عملکرد ضعیف، سوالات زیادی را در مورد آینده فیرمینو در الاهلی و آمادگی او برای بازی حساس مقابل پرسپولیس ایجاد کرده است.

پرسپولیس در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و با انگیزه بالایی به مصاف الاهلی خواهد آمد. اما با توجه به عملکرد ضعیف فیرمینو، پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که با استفاده از اشتباهات دفاعی حریف، به پیروزی برسند.