سپاهان با ترکیب سورپرایز کننده به مصاف ملوان رفت؛ اسدی و لیموچی در ترکیب اصلی

وزه مورایس، سرمربی سپاهان، برای دیدار مقابل ملوان تغییرات قابل توجهی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است. حضور رضا اسدی و مهدی لیموچی در ترکیب اصلی سپاهان از جمله سورپرایزهای بزرگ این بازی است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، برای دیدار مقابل ملوان تغییرات قابل توجهی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است. حضور رضا اسدی و مهدی لیموچی در ترکیب اصلی سپاهان از جمله سورپرایزهای بزرگ این بازی است.

در این دیدار، مورایس با غیبت محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در خط دفاعی، به زوج هادی محمدی و محمد امین حزباوی اعتماد کرده است. همچنین، وحدت حنانوف و صالح حردانی وظیفه پوشش کناره‌های دفاع را بر عهده خواهند داشت.

در خط میانی، زوج دابو و کریمی وظیفه بازیسازی و کنترل وسط میدان را بر عهده دارند. در خط حمله نیز آریا یوسفی، مهدی لیموچی و محمدمهدی محبی وظیفه خلق موقعیت و گلزنی را بر عهده خواهند داشت. نکته قابل توجه، حضور رضا اسدی در ترکیب اصلی است که انتظار می‌رود در کنار لیموچی خط حمله سپاهان را تقویت کند.

با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب سپاهان، این تیم با انگیزه بالایی به دنبال کسب سه امتیاز از ملوان خواهد بود.

ترکیب سپاهان در این مسابقه به شرح زیر است:

پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو،آریا یوسفی، محمد کریمی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، رضا اسدی