جزییات فوت هوادار ملوان از زبان مدیرعامل انزلیچی‌ها

غلامرضا امینی، مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی، درباره فوت ناگهانی یکی از هواداران این تیم در جریان بازی با سپاهان ابراز تأسف کرد و گفت که این باشگاه در حال بررسی علت تأخیر احتمالی آمبولانس است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ غلامرضا امینی، مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی،  از درگذشت ناگهانی مرتضی خائفی، یکی از هواداران قدیمی و پرشور ملوان، ابراز تأسف کرد. وی این حادثه را ضایعه‌ای بزرگ برای فوتبال ایران دانست و به خانواده و بازماندگان مرحوم خائفی تسلیت گفت.

امینی در پاسخ به پرسش‌هایی درباره علت تأخیر احتمالی آمبولانس در انتقال هوادار به بیمارستان، گفت که باشگاه ملوان در حال بررسی دقیق این موضوع است و به زودی نتایج این بررسی‌ها اعلام خواهد شد. وی تأکید کرد که این باشگاه تمام تلاش خود را برای روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه تلخ انجام خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه ملوان از همکاری باشگاه سپاهان در پی این حادثه تلخ تشکر کرد. وی گفت که مدیرعامل باشگاه سپاهان، آقای آذربایجانی، بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه با وی تماس گرفته و مراتب تسلیت خود را ابراز کرده است. امینی افزود که باشگاه سپاهان نیز پیام تسلیت رسمی صادر کرده است.