پیش‌بینی بازی شمس آذر و استقلال خوزستان: قاتل نکونام به قزوین آمد

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی خود به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ شمس آذر قزوین در چهارمین هفته لیگ برتر فوتبال کشور در خانه میزبان استقلال خوزستان است که این تیم در اهواز با شکست استقلال تهران شگفتی سازی کرد و حتی تیم نکونام را به حاشیه برد و کم مانده بود سرمربی استقلال از کار برکنار کند.

استقلال خوزستان با مربی خارجی نشان داده برای هر تیمی خطرناک است و در قزوین هم می‌تواند برای تیم دقیقی خطرساز شود. فصل گذشته نیز همین استقلال خوزستان در قزوین یقه شمس آذر را گرفت که امیدوار است این فصل نیز دست به کار بزرگی بزند و نشان دهد استقلال تهران را اتفاقی شکست نداده است.

شمس آذر قزوین- استقلال خوزستان

در سوی مقابل شمس آذر نیز با اینکه هنوز مثل فصل گذشته، تیم سرحالی نشان نداده ولی سعید دقیقی تلاش می کند تیمی که خودش نبسته را به یک ثبات برساند. تیمی که توسط مازیار زارع بسته شد و به دقیقی رسید. ناگفته نماند از لحاظ نفرات استقلال خوزستان چند بازیکن خارجی خوب دارد که شاید همین نفرات بتوانند بازی را مثل استقلال تغییر دهند.

شمس آذر قزوین از سه بازی گذشته خود دارای ۱ امتیاز و د رده سیزدهم جدول ایستاده است و این در حالی می باشد که استقلال خوزستان از همین تعداد بازی توانسته ۴ امتیازکسب کند و در رده نهم قرار دارد.