قانون جدید فدراسیون فوتبال به نفع پرسپولیس و تراکتور

باشگاه‌های پرسپولیس و تراکتور با مشکلی در ثبت قرارداد برخی از بازیکنان جوان خود مواجه بودند که به نظر می‌رسد این مشکل با تصمیم جدید فدراسیون فوتبال حل خواهد شد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ فدراسیون فوتبال ایران در اقدامی جدید، تصمیم دارد تا قوانین ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ برتر را اصلاح کند. این تصمیم پس از درخواست‌های مکرر باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و تراکتور مبنی بر ثبت قرارداد برخی از بازیکنان جوان در لیست زیر ۲۵ سال اتخاذ شده است.

در فصل گذشته، باشگاه‌ها با محدودیت‌هایی در استفاده از سهمیه بازیکن زیر ۲۵ سال مواجه بودند و برخی از بازیکنان با وجود داشتن شرایط سنی لازم، امکان حضور در این لیست را پیدا نمی‌کردند. اما به نظر می‌رسد با تغییرات جدید در قوانین، این مشکل برطرف خواهد شد.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، در این باره اعلام کرده است که فدراسیون به دنبال راهکاری برای رفع مشکل باشگاه‌هایی است که بازیکنانی مانند اورونوف (پرسپولیس) و حسین‌زاده (تراکتور) را در لیست زیر ۲۵ سال خود قرار دهند. وی تاکید کرده است که این موضوع هیچ گونه مغایرتی با قوانین موجود ندارد و به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

با اجرایی شدن این تغییرات، باشگاه‌های پرسپولیس و تراکتور می‌توانند از بازیکنان جوان و با استعداد خود به طور کامل استفاده کنند و به تقویت تیم‌های خود بپردازند. همچنین، این تصمیم می‌تواند به افزایش رقابت در لیگ برتر و بهبود سطح کیفی فوتبال ایران کمک کند