جلسه اضطراری رفع مشکلات ورزشگاه خلیج فارس برگزار شد

جلسه اضطراری جهت رفع نواقص ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با اولویت نواقصی که فدراسیون مشخص کرده بود به میزبانی هیات فوتبال استان برگزار شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، این جلسه ظهر امروز بیست و یکم شهریور ماه و با حضور خادمی مدیر کل ورزش و جوانان استان، باقری مدیر عامل پالایش نفت، رنجبریان رییس هیات فوتبال استان و جهانداری رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دفتر هیات فوتبال استان برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تقدیر از تلاشهای *مجموعه پالایش نفت بندرعباس* در برطرف کردن نواقص مجموعه ورزشی خلیج‌فارس گفت: با وجود اقداماتی که در سالهای گذشته انجام شده اما این ورزشگاه همچنان مشکلاتی دارد که باید برای میزبانی نمایندگان استان بخصوص پالایش نفت بندرعباس تا پیش از هفته دوم کاملا برطرف شود.

خادمی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مسابقات نمایندگان استان در ورزشگاه خلیج فارس برگزار شود خاطر نشان کرد: با اتحاد و همدلی و همراهی نمایندگان استان در لیگ دسته اول و دوم فوتبال نباید اجازه دهیم حتی یک میزبانی هم از ما گرفته شود.

رییس هیات فوتبال نیز در ادامه با بیان اینکه طی دو هفته گذشته اقدامات بسیار خوبی از سوی باشگاه پالایش نفت انجام شده یادآور شد: با توجه به گستردگی نواقص موجود باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام کنیم و اجازه ندهیم میزبانی از هرمزگان گرفته شود.

مدیر عامل پالایش نفت بندرعباس نیز با برشمردن اقداماتی که طی دو هفته گذشته و بصورت شبانه روزی انجام‌شده تصریح کرد: با یک برنامه ریزی فشرده و تلاش همکاران توانستیم مشکل روشنایی این ورزشگاه را حل کنیم که برای میزبانی مسابقات باید نور ورزشگاه تقویت شود.

باقری با تاکید بر اینکه دوست نداریم در هیچ شرایطی میزبانی از پالایش نفت بندرعباس سلب شود بیان داشت: لیگ دسته اول فوتبال کشور لیگ حرفه ای است و الزامات خاصی دارد که باید تمامی این الزامات رعایت شود تا بتوانیم میزبان سایر تیم ها در استان باشیم.

وی با اعلام اینکه مشکلات این ورزشگاه فراتر از آنچه فکر میکردیم هست افزود: در حالی که نماینده سازمان لیگ دوبار برای بررسی و رفع نواقص به بندرعباس آمده اند اما هنوز نتوانسته آیم الزامات فدراسیون را انجام دهیم و باید در این فرصت بسیار کم همه با هم با اتحاد و همدلی در جهت رفع نواقص تلاش کنیم تا این ورزشگاه مورد تایید فدراسیون قرار گیرد.

مدیر عامل پالایش نفت بندرعباس ادامه داد: رفع نواقص چمن، صوت، رختکن ها، سالن کنفرانس، جایگاه خبرنگاران، مسیر ورود و خروج تیم ها، تماشاگران و فضای سبز از دیگر اقداماتی بوده است که یا برطرف شده و یا در حال برطرف شدن هستند.

در این جلسه پس از استماع نماینده شهرداری و گفتگوهای کارشناسی در نهایت با دستور مدیر کل ورزش و جوانان نواقص ورزشگاه تقسیم و قرار بر این شد تا اداره کل ورزش در کنار پالایش نفت و شهرداری بندرعباس طی ۴۸ ساعت آینده تمامی این نواقص را برطرف نمایند.