جنگ لفظی اسدبیگی با گاریدو؛ هافبک پرسپولیس: به من بی‌احترامی شد

سینا اسدبیگی از پرسپولیس دلخور است! هافبک سرخپوشان با انتشار پستی تند در اینستاگرام، به باشگاه و گاریدو اتهام بی‌احترامی زد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سینا اسدبیگی، هافبک پرسپولیس، به شدت به صحبت‌های اخیر خوان کارلوس گاریدو واکنش نشان داده است. گاریدو در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که اسدبیگی به دلیل رقابت بالا در خط هافبک، شانس کمی برای بازی کردن دارد و بهتر است به تیم دیگری برود.

اما اسدبیگی در پاسخ به این صحبت‌ها، در یک استوری اینستاگرامی نوشت: “با احترام همین حرفا رو یه ماه پیش و بعد از تمرینات بدنسازی و بازیای دوستانه میگفتن چطوریه اون موقع به من نیاز داشتن و حتی چندین بار چندتا باشگاه به من پیشنهاد دادن با مبلغ مالی چند برابر بالاتر نسبت به پرسپولیس ولی گفتن منو نیاز دارن. همین بازیکنا هم بودن ولی چجوری میشه سه چهار روز مونده به نقل و انتقالات و بعد از اینکه دو تا بازی فیکس بودم تو پست من بازیکن میگیرن و به من میگن بیا فسخ کن. حداقل بخاطر اینکه برای پرسپولیس زحمت کشیدم و قهرمانی دارم قابل احترام بودم.”

5q5ozcol

اسدبیگی با این صحبت‌ها به باشگاه پرسپولیس و به خصوص گاریدو اتهام بی‌احترامی زده است. او معتقد است که در زمانی که به او نیاز بود، باشگاه از او حمایت کرد اما در نهایت با او به صورت غیرمنصفانه رفتار شد.

این جدایی تلخ، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بوده است و به نظر می‌رسد که این داستان هنوز به پایان نرسیده است.