شروع نا امید کننده داماش گیلان در اولین بازی خانگی/ ابهری به خواسته اش رسید

در اولین بازی خود در لیگ یک، داماش گیلان و نیروی زمینی تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی که با امیدواری‌های فراوان هواداران داماش همراه بود، با نتیجه‌ای ناامیدکننده برای میزبان به پایان رسید.

به گزارش فرتاک ورزشی, در اولین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور، داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داماش گیلان؛ شروع ناامیدکننده

داماش گیلان که در فصل جدید با هدف صعود به لیگ برتر به میدان آمده بود، در اولین بازی خانگی خود نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند. این تیم با وجود حمایت پرشور تماشاگران، نتوانست دروازه نیروی زمینی را باز کند و به یک امتیاز قناعت کرد.

نیروی زمینی؛ دفاع مستحکم و یک امتیاز ارزشمند

نیروی زمینی تهران که در این فصل به لیگ یک صعود کرده است، در اولین بازی خارج از خانه خود موفق شد با دفاع مستحکم، داماش را متوقف کند و یک امتیاز ارزشمند کسب کند. امیر ابهری، سرمربی نیروی زمینی، به اولین خواسته خود در اولین بازی دست یافت تا بعد از این تیم نیروی زمینی را حریف جدی تری بدانیم.

بازی بین داماش و نیروی زمینی، یک بازی متعادل و پر برخورد بود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. دفاع دو تیم بسیار خوب عمل کرد و اجازه ندادند که تیم مقابل به راحتی به دروازه آن‌ها نزدیک شود.

تساوی بدون گل در بازی بین داماش و نیروی زمینی، نشان داد که لیگ یک امسال بسیار رقابتی خواهد بود و هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی به پیروزی برسد. هر دو تیم برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش بیشتری کنند و نقاط ضعف خود را برطرف کنند.