علی سامره و محمد نصرتی؛ رویارویی دو اسطوره در لیگ یک

علی سامره و محمد نصرتی، دو چهره شاخص فوتبال ایران، در هفته اول لیگ یک مقابل هم قرار می‌گیرند. این دیدار که بین دو تیم مس کرمان و مس سونگون برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ هفته اول لیگ دسته اول فوتبال با یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل آغاز می‌شود. دو تیم مس کرمان و مس سونگون در یک جدال تمام‌عیار به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که به میزبانی کرمان برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است برای هر دو تیم برخوردار است.

مس کرمان با هدایت علی سامره

مس کرمان در فصل جدید، با هدایت علی سامره، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران، به دنبال بازگشت به لیگ برتر است. سامره که سابقه‌ی درخشانی در فوتبال ایران دارد، امیدوار است بتواند با دانش و تجربه‌ی خود، مس کرمان را به روزهای اوجش بازگرداند. مس کرمان در فصل گذشته با کسب رتبه ششم، نتوانست به هدف خود که صعود به لیگ برتر بود، دست یابد.

علی سامره- محمد نصرتی

مس سونگون با هدایت محمد نصرتی

مس سونگون نیز با هدایت محمد نصرتی، یکی دیگر از چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران، به دنبال کسب نتایج بهتر در فصل جدید است. نصرتی که سابقه‌ی بازی در تیم‌های مطرحی مانند پرسپولیس را دارد، به دنبال اثبات توانایی‌های خود در عرصه مربیگری است. مس سونگون در فصل گذشته با کسب رتبه دهم، عملکرد قابل قبولی داشت اما به دنبال کسب نتایج بهتر در فصل جدید است.

تقابل دو مربی باتجربه

رویارویی علی سامره و محمد نصرتی، دو مربی باتجربه و شناخته شده فوتبال ایران، یکی دیگر از جذابیت‌های این دیدار است. هر دو مربی به خوبی با شرایط فوتبال ایران آشنا هستند و به دنبال پیروزی در این دیدار مهم هستند.

پیش‌بینی یک بازی جذاب

با توجه به انگیزه بالای هر دو تیم و حضور دو مربی باتجربه روی نیمکت، انتظار می‌رود که دیدار بین مس کرمان و مس سونگون، یک بازی بسیار جذاب و دیدنی باشد. هواداران فوتبال می‌توانند منتظر یک بازی پرگل و هیجان‌انگیز باشند.