خوسلو: امباپه مثل سس کچاپ است و کارواخال شایسته توپ طلا است

گزینه مستقیم و خبری: خوسلو، مهاجم سابق رئال مادرید، در مصاحبه‌ای جنجالی به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت و دنی کارواخال را شایسته‌ترین بازیکن برای دریافت توپ طلا دانست.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ خوسلو، مهاجم سابق رئال مادرید که در تابستان به الغرافه قطر پیوست، در مصاحبه‌ای جنجالی به تمجید از کیلیان امباپه و دنی کارواخال پرداخت. او امباپه را به یک بطری سس کچاپ تشبیه کرد و گفت: “امباپه مانند یک بطری سس کچاپ است. ابتدا آن را فشار می‌دهی و بیرون نمی‌آید، اما یکدفعه همه چیز بیرون می‌ریزد. او دو گل به بتیس زده و به گلزنی ادامه خواهد داد.”

خوسلو همچنین معتقد است که دنی کارواخال به دلیل عملکرد درخشانش در فصل گذشته و کسب چندین عنوان قهرمانی، شایسته دریافت جایزه توپ طلا است. او گفت: “کارواخال فصل گذشته تمام عناوین را به دست آورد و این فصل را با قهرمانی در سوپرجام اروپا آغاز کرد. علاوه بر این، او قهرمان اروپا شد و در فینال مانند یک مهاجم گلزنی کرد. فکر می‌کنم افرادی که برنده توپ طلا را مشخص می‌کنند باید به چنین فوتبالیست‌هایی که مانند او تقریباً در خطر انقراض هستند، توجه بیشتری داشته باشند.”

مهاجم اسپانیایی در ادامه به دوران حضورش در رئال مادرید اشاره کرد و گفت: “مادرید بهترین باشگاه جهان است. پوشیدن پیراهن سفید افتخار بزرگی است. من همیشه از رئال سپاسگزار خواهم بود.”