هواداران استقلال دیگر تحمل نمی‌کنند؛ آیا نکونام برکنار می‌شود؟

نارضایتی هواداران استقلال زا سبک مربیگری نکونام و نتایجی که در سه هفته اول لیگ کسب کرده است به اوج خود رسیده و آنها خواستار برکناری سرمربی استقلال شده اند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ نارضایتی هواداران استقلال از عملکرد جواد نکونام به اوج خود رسیده است. پس از شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر هشتگ #اخراج_نکونام به یکی از ترندهای اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

احتمالا اگر فصل قبل ادعا می‌کردید هشتگ اخراج نکونام در هفته سوم لیگ بیست و چهارم تبدیل به ترند توییتر فارسی می‌شود، کسی حرف شما را باور نمی‌کرد اما از شب گذشته تاکنون این موضوع مطالبه اصلی هواداران در فضای مجازی بوده است و کمتر کسی از مربیان تیم حمایت می‌کند. اخراج نکونام دومین ترند شبکه اجتماعی توییتر (ایکس) است و حدود ۲۵۰۰ توییت در این خصوص نوشته شده که تعداد آن رو به افزایش است.

هواداران با انتقاد از سبک بازی تکراری تیم و عدم استفاده بهینه از ستاره‌های جدید، خواستار برکناری سرمربی خود هستند. این در حالی است که فصل گذشته نکونام از محبوبیت بالایی برخوردار بود. اما اکنون، به نظر می‌رسد امپراتوری محبوبیت او به سرعت در حال فروپاشی است. مدیران باشگاه استقلال با چالش بزرگی روبرو شده‌اند و باید در اسرع وقت تصمیم بگیرند که آیا به نکونام فرصت ادامه می‌دهند یا به دنبال گزینه دیگری خواهند بود.