استقلال در چنگال فشردگی بازی‌ها؛ پرسپولیس و السد در کمین

دو بازی حیاتی برای استقلال؛ دربی و آسیا در پنج روز برگزار می‌شود.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ آبی‌پوشان تهرانی در یک آزمون بزرگ قرار گرفته‌اند. طبق اعلام سازمان لیگ، دربی ۱۰۴ در تاریخ ۴ مهر برگزار خواهد شد و تنها پنج روز بعد، استقلال باید راهی قطر شود تا در ورزشگاه جاسم بن حمد با السد قدرتمند روبرو شود. هواداران استقلال با نگرانی و هیجان به این تقویم فشرده نگاه می‌کنند. آیا آبی‌پوشان می‌توانند از پس این چالش بزرگ برآیند و به موفقیت دست یابند؟

در سال ۹۵ نیز استقلال تجربه بازی‌های فشرده با همین دو تیم را داشت. آن زمان، استقلال توانست السد را در ضربات پنالتی شکست دهد و در دربی نیز به پیروزی برسد. اما شرایط امسال متفاوت است. استقلال امسال در لیگ برتر در سه بازی اول خود با کسب ۴ امتیاز حاصل از یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی ، عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و هم چنین مصدومیت برخی از بازیکنان و سقف قراردادها کار را برای نکونام دشوار کرده است.

فلیکس سانچز، سرمربی السد، نیز مانند نکونام سابقه حضور در لالیگا را دارد و به خوبی با فوتبال ایران آشنا است. او تیمی قدرتمند و با تجربه را در اختیار دارد که برای کسب پیروزی به تهران خواهد آمد.

استفلال

دربی نیز همیشه یک بازی خاص و پر از استرس است و قطعا خوان کارلوس گاریدو برنامه‌های ویژه‌ای برای شکست دادن استقلال در نظر گرفته است.

نکونام برای موفقیت در این دو بازی، باید به خوبی تیمش را بچیند و از نظر بدنی و روحی آن‌ها را آماده کند. همچنین، استفاده از تعویض‌های هوشمندانه و مدیریت بازی در لحظات حساس، از دیگر نکات مهم برای موفقیت استقلال خواهد بود.

هواداران استقلال امیدوارند که تیم محبوبشان بتواند از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید و با کسب نتایج خوب، به مسیر موفقیت ادامه دهد.