گل‌محمدی و مطهری مقابل تیم سابق؛ فولاد به دنبال غافلگیری

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار از آن جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد و حمید مطهری دستیار او، سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه خود دارند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دیداری حساس و جذاب بین تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز برگزار خواهد شد. این بازی از آن جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد و حمید مطهری دستیار او، سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه خود دارند.

یحیی گل‌محمدی که در گذشته موفقیت‌های زیادی را با تراکتور کسب کرده است، این بار با هدایت فولاد به مصاف تیم سابق خود می‌آید. حمید مطهری نیز که فصل گذشته سرمربی تراکتور بود، در این دیدار در کادر فنی فولاد حضور خواهد داشت. این دو مربی به خوبی با تیم و بازیکنان تراکتور آشنا هستند و قطعا برای کسب نتیجه تلاش خواهند کرد.

در سوی دیگر میدان، تراکتور با هدایت دراگان اسکوچیچ به دنبال ادامه روند موفقیت‌آمیز خود است. این تیم در هفته گذشته با وجود یک بازیکن اخراجی، موفق شد سپاهان را شکست دهد. اما برای این بازی، مهدی ترابی به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و دراگان اسکوچیچ نیز به دلیل قرار گرفتن نامش در لیست محرومان، اجازه نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

photo_2024-10-05_23-36-29

این بازی از آن جهت جذاب است که علاوه بر تقابل دو تیم مدعی لیگ برتر، شاهد تقابل دو نسل تراکتوری‌ها خواهیم بود. هواداران تراکتور نیز با علاقه خاصی این بازی را دنبال خواهند کرد تا ببینند تیم محبوبشان می‌تواند مقابل تیم سابق مربیان خود به پیروزی برسد یا خیر.