پیروزی شیرین چوکا مقابل پادیاب در حضور هواداران

چوکا تالش با شکست پادیاب خلخال به رده دوم صعود کرد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم فوتبال چوکا تالش در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر پادیاب خلخال را شکست داد. شاگردان فرشاد پیوس با این پیروزی ارزشمند، به رده دوم جدول صعود کردند.

چوکا تالش که در دو هفته ابتدایی لیگ، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده بود، در سومین دیدار خود به دنبال کسب اولین پیروزی در حضور هوادارانش بود. این تیم در دیدار خانگی قبلی خود نتوانسته بود به نتیجه مطلوب دست یابد و تساوی را پذیرفته بود. اما این بار، چوکا با ارائه یک بازی حساب شده و استفاده از موقعیت‌های به دست آمده، موفق شد به سه امتیاز ارزشمند دست یابد.

پادیاب خلخال نیز که می‌دانست بازی سختی در پیش رو دارد، تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز از این دیدار انجام داد. اما دفاع مستحکم چوکا و هجوم‌های خطرناک این تیم، اجازه درخشش به بازیکنان پادیاب را نداد. با این شکست، پادیاب خلخال با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و برای بقا در لیگ، نیاز به کسب نتایج بهتر در دیدارهای آینده دارد.

پیروزی چوکا تالش در این دیدار، روحیه بالای بازیکنان و کادر فنی این تیم را افزایش داده و نشان داد که این تیم برای کسب نتایج بهتر در ادامه رقابت‌ها، آمادگی کامل دارد.