ورزش به روستاها رسید: اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به ۵۰ روستای زنجان

با اعزام تجهیزات ورزشی به ۵۰ روستای استان زنجان، گام مهمی در جهت ارتقای سطح سلامت و نشاط روستاییان برداشته شد.

به گزارش سرویس ورزش روستایی فرتاک ورزشی؛ در یک اقدام خداپسندانه، کاروان تجهیزات ورزشی به ۵۰ روستای استان زنجان رسید. این کاروان شامل طیف گسترده‌ای از تجهیزات ورزشی از جمله توپ فوتبال، بسکتبال، والیبال، میز پینگ پنگ و وسایل بدنسازی ساده است که با هدف ارتقای سلامت جسمانی و نشاط روستاییان به این مناطق ارسال شده است.

جواد بازرگان  افزود:  سال گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان وقت، ۴۰ خودرو حامل بسته های ورزشی به  خانه روستایی هدف ارسال شده بودو طبق برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان به دنبال این هستیم چهار قلم ورزشی که در اختیار خانه های روستایی قرار می گیرد یکسری رویدادهای ورزشی نیز برگزار شود و خاطر نشان کرد این استان به حوزه ورزش در مناطق روستایی توجه ویژه  ای داشته و این مهم را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

اهالی روستاهای هدف نیز از این اقدام استقبال کرده و ابراز امیدواری کردند که با استفاده از این تجهیزات، بتوانند لحظات شاد و پرنشاطی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند.

تا کنون ۳۰۱ خانه ورزش روستایی در استان زنجان افتتاح ، تجهیز و در اختیار مردم روستاها قرار گرفته است که با آمار امروز این تعداد به عدد ۳۵۱ رسید.