هوادار- استقلال؛ آبی‌پوشان تشنه پیروزی؛ هواداران استقلال منتظر معجزه سهراب

در دیداری حساس از هفته هفتم لیگ برتر، دو تیم بحران‌زده استقلال و هوادار به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی برای هر دو تیم و به ویژه دو سرمربی تحت فشار آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ استقلال پس از کنار رفتن جواد نکونام و روی کار آمدن سهراب بختیاری زاده به مصاف تیم هوادار می رود تا شاید سه امتیاز را بگیرد و به آینده امیدوار شود. استقلالی که فعلا امیدی به قهرمانی ندارد و برای رسیدن به جمع مدعیان تلاش می کند.

آبی پوشان با مربی موقت‌ مقابل هواداری قرار می گیرد که از یک مربی استقلالی بهره می برد. هوادار نیز مثل استقلال حال و روز خوشی در لیگ ندارد مهدی رحمتی هم برای فرار از بحران مبازره می کند. رحمتی که فصل گذشته هم چنین شرایطی داشت و از کار برکنار شد و حال این فصل هم شرایط فصل قبل را دارد و اگر امتیاز نگیرد شاید همین فیفا دی خداحافظی کند.

photo_2024-10-04_23-11-17

استقلال با ۵ امتیاز ناامید کننده ظاهر شد ‌و هوادار نیز با ۳ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌ که شاید همین مسابقه تکلیف مهدی را هم مشخص کند. البته همین شراط برای سهراب بختیاری زاده هم صدق می کند و او هم نتیجه نگیرد موقت بودن را هم از دست می دهد. مربی که در عرصه مربیگری رنگ پیروزی را نچشیده و برای احیای استقلال آمده است.