هواداران داماش در حسرت سه امتیاز ماندند/پارس جنوبی با یک امتیاز از رشت برگشت

داماش گیلان و پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ دسته اول به تساوی یک بر یک رسیدند. این بازی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، با وجود تلاش هر دو تیم برای کسب پیروزی، با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول، دیدار دو تیم داماش گیلان و پارس جنوبی جم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این بازی که در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، از همان دقایق ابتدایی با حملات دو تیم همراه بود و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند. در نهایت، این بازی جذاب و دیدنی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار، حمید درخشان و شاگردانش با استفاده از یک ضربه پنالتی در دقایق اضافه این نیمه، توسط فردین نجفی به گل رسیدند. این گل باعث شد تا آنها با یک گل از حریف پیش بیفتند و با هدف حفظ این برتری وارد نیمه دوم شوند تا بتوانند به یک پیروزی ارزشمند دست یابند

در نیمه دوم، شاگردان مهدی رجب‌زاده با انگیزه‌ای مضاعف به میدان بازگشتند و فشار زیادی را بر دروازه داماش وارد کردند. در دقیقه ۷۵، پس از چندین حمله بی‌نتیجه، بالاخره محمد رضا خدری ب توپ را به گوشه دروازه داماش فرستاد و بازی را به تساوی کشاند. این گل، ورزشگاه را به جوش آورد و روحیه بازیکنان پارس جنوبی را دوچندان کرد. در دقایق پایانی، هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل پیروزی انجام دادند، اما دفاع دو تیم محکم بود و نتیجه بازی تغییر نکرد. در نهایت، این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و داماش گیلان نتوانست در حضور هواداران پرشور خود، سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کند.”

با این تساوی، پارس جنوبی جم با کسب ۱۱ امتیاز به رتبه ششم جدول صعود کرد. داماش گیلان نیز با ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی ماند.