نبرد فجر سپاسی و پالایش نفت بندرعباس؛ تقابل دو قطب متفاوت جدول

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، فجر سپاسی شیراز به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به مصاف پالایش نفت بندرعباس خواهد رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ دیدار فجر سپاسی شیراز و پالایش نفت بندرعباس در هفته هفتم لیگ یک، تقابل دو تیم با شرایط متفاوت خواهد بود. فجر سپاسی که در ابتدای فصل با کسب چهار پیروزی متوالی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد، در دو بازی اخیر خود متحمل شکست شده و از صدر جدول فاصله گرفته است. پیروز قربانی و شاگردانش به خوبی می‌دانند که برای باقی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی، باید در این بازی به پیروزی برسند.

پالایش نفت بندرعباس نیز با هدایت عبدالله ویسی، یکی از مربیان باتجربه فوتبال ایران، شرایط دشواری را سپری می‌کند. این تیم با کسب تنها ۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و به شدت به کسب امتیاز نیاز دارد. عبدالله ویسی باید با اتخاذ تدابیر مناسب، تیمش را برای این بازی حساس آماده کند و به دنبال کسب اولین پیروزی در چند هفته اخیر باشد.

 این دیدار از نظر تاکتیکی و فنی نیز بسیار جذاب خواهد بود. فجر سپاسی با بازی هجومی و ایجاد موقعیت‌های گلزنی به دنبال کسب پیروزی خواهد بود. پالایش نفت نیز با بازی دفاعی – هجومی سعی خواهد کرد از دروازه خود محافظت کند و به دنبال غافلگیر کردن حریف باشد. انتظار می‌رود که این دیدار پر از موقعیت گل و بسیار نزدیک باشد.

پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. فجر سپاسی با کسب سه امتیاز می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی بازگردد و پالایش نفت نیز با کسب پیروزی می‌تواند از بحران خارج شود و به کسب نتایج بهتر در ادامه مسابقات امیدوار باشد.