فجر سپاسی با پیروزی بر شهر راز بدون رقیب در صدر جدول

فجر سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور شهر راز شیراز را با نتیجه 1بر0 شکست داد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال، دو تیم شیرازی، فجر سپاسی و شهر راز، در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند. این دیدار که با انگیزه بالای هر دو تیم همراه بود، در نهایت با برتری یک بر صفر فجر سپاسی به پایان رسید. شاگردان پیروز قربانی با این پیروزی ارزشمند، به چهارمین پیروزی پیاپی خود در این فصل دست یافتند و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

نیمه اول این دیدار علی‌رغم تلاش‌های هر دو تیم برای رسیدن به گل، بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در نیمه دوم، بازی جذاب‌تر شد و در دقیقه ۵۰، یک پنالتی به سود فجر سپاسی گرفته شد. یوسف کی‌شمس، با تبدیل کردن این پنالتی به گل، تیمش را پیش انداخت.

فجر سپاسی پس از گلزنی، به بازی دفاعی روی آورد و با دوندگی زیاد مانع از رسیدن شهر راز به گل تساوی شد. در نهایت، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فجر سپاسی به پایان رسید.

با این پیروزی، فجر سپاسی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. از سوی دیگر، شهر راز با این شکست همچنان ۵ امتیازی باقی ماند و از کورس صدر جدول عقب افتاد.