صنعت نفت در آبادان غافلگیر شد؛ تساوی در بازی پرگل

صنعت نفت آبادان در خانه برابر مس سونگون به توقف رسید.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس سونگون در یک دیدار حساس و پرگل به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا صنعت نفت دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست بدهد.

شاگردان فراز کمالوند شروع خوبی داشتند و در دقایق ابتدایی بازی توسط حسین شنانی و مرتضی خراسانی به دو گل رسیدند. اما در لحظات پایانی نیمه اول، مس سونگون توسط امید منصوری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود صنعت نفت به پایان برسد.

در نیمه دوم، شاگردان محمد نصرتی با انگیزه‌ای مضاعف به میدان آمدند و فشار زیادی را بر روی دروازه صنعت نفت وارد کردند. تلاش‌های آن‌ها در نهایت در دقیقه ۸۱ نتیجه داد و مهدی نجفی گل تساوی را برای مس سونگون به ثمر رساند.

با این نتیجه، صنعت نفت آبادان با ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. این تیم با توجه به پتانسیلی که دارد، انتظار می‌رفت بتواند در این دیدار به سه امتیاز دست یابد. مس سونگون نیز با ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. این تیم با توجه به کسب یک امتیاز از آبادان، می‌تواند به آینده امیدوار باشد.