شناورسازی قشم به دنبال کسب سه امتیاز در خانه؛ شهرداری ماهشهر در پی جبران

در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، دو تیم مدعی صعود به لیگ یک، شناورسازی قشم و شهرداری ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، شاهد یک دیدار جذاب و حساس خواهیم بود. تیم‌های شناورسازی قشم و شهرداری ماهشهر در یک بازی مهم به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند.

شناورسازی قشم که در بازی نخست خود در خارج از خانه به تساوی ارزشمند یک بر یک برابر چوکا تالش رسید، این بار در زمین خود به دنبال کسب سه امتیاز کامل است. این تیم با سرمربیگری بهنام قادری، به دنبال ارائه یک نمایش قدرتمند و کسب پیروزی در این دیدار خانگی است.

شهرداری ماهشهر نیز در بازی نخست خود در خانه به تساوی بدون گل رسید. این تیم که در بازی‌ قبلی خود عملکرد قابل قبولی داشته است، برای کسب سه امتیاز از این بازی به جزیره قشم سفر خواهد کرد. موس قنواتی سرمربی شهرداری ماهشهر، تیمش را برای یک بازی سخت و دشوار آماده کرده است.

با توجه به نتایج دو تیم در بازی‌های قبلی و همچنین اهمیت این بازی در جدول، انتظار می‌رود که شاهد یک دیدار جذاب و پرگل باشیم. هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی هستند و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهند کرد.

بازی شناورسازی قشم و شهرداری ماهشهر، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ دسته دوم خواهد بود. این دیدار می‌تواند سرنوشت دو تیم را در ادامه مسابقات مشخص کند و بر جدول رده‌بندی این لیگ تأثیرگذار باشد. فوتبال‌دوستان می‌توانند با دنبال کردن این بازی، از یک رقابت جذاب و دیدنی لذت ببرند.