شمس آذر و هوادار؛ جدالی برای بقا در لیگ برتر

تیم های شمس آذر قزوین و هوادار تهران در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم میروند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛  شمس آذر قزوین در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هوادار می‌رود. دو تیمی که در پایین جدول جای گرفته‌اند و هر دو برای کسب سه امتیاز این بازی حیاتی تلاش خواهند کرد. شمس آذر که در ابتدای فصل با حواشی زیادی روبرو بود، هنوز نتوانسته به ثبات برسد و هوادار نیز با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. این دیدار می‌تواند سرنوشت هر دو تیم را در ادامه فصل مشخص کند.

شمس آذر قزوین که فصل را با امیدهای فراوان آغاز کرد، تاکنون نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. این تیم با وجود داشتن برخی بازیکنان باتجربه، در کسب نتیجه مطلوب ناکام بوده است. سعید دقیقی، سرمربی این تیم، زیر فشار زیادی قرار دارد و در صورت ادامه این روند، ممکن است از سمت خود برکنار شود.

هوادار نیز شرایطی مشابه با شمس آذر دارد و در ۷ دیدار گذشته اش دارای ۴شکست و ۳ تساوی می باشد تا در انتهای جدول قرار بگیرد و برهمین مهدی رحمتی نیز تحت فشار است و در صورت ادامه این روند، ممکن است از سمت خود برکنار شود.

شمس آذر قزوین- هوادار تهران

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پیروزی در این بازی می‌تواند به تیم برنده روحیه و انگیزه مضاعفی بدهد و به آنها کمک کند تا از منطقه خطر دور شوند. شکست در این بازی نیز می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای تیم بازنده داشته باشد.

با توجه به شرایط هر دو تیم، انتظار می‌رود که این دیدار بسیار نزدیک و پر از هیجان باشد. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این بازی تلاش خواهند کرد و به دنبال آن هستند که از بحران خارج شوند.