مسیب زاده: ورزش نیروی زمینی را احیا کردم

روزی که آمدم ۵ رشته فعال داشتیم اما در حال حاضر ۴۲ رشته داریم!

مدیر عامل نیرو زمینی در حاشیه مسابقات تیر اندازی صحبت های جالبی داشت.

به گزارش فرتاک ورزشی، پنج شنبه مسابقات تیراندازی برگزار شد که حضور یک چهره نام آشنا توجه خبرنگار ما را به خود جلب کرد.

چنگیز مسیب زاده که خود از عنوان داران رشته تیراندازی است، این هفته دست به سلاح شد تا نشان دهد در کنار مشغله های زیاد مدیریت هنوز تمرینات منظمی را دنبال می‌کند.

مسیب زاده در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: خوشحالم که با تمام درگیری ها هنوز هم می‌توانم برای تمرینات شخصی وقت بگذارم. بعد از حدود سه سال در مسابقات رسمی شرکت کردم و با دوستان دیدار داشتم.

نیرو زمینی ارتش به واسطه رسالتی که دارد و شعار معروف ارتش فدای ملت، نقش مهمی در حمایت از جوانان دارد و ما سعی می‌کنیم بستر را همه جوره برای رشد جوانان ورزشکار فراهم نماییم.

روزی که من آمدم تنها ۵ رشته فعال داشتیم و خداراشکر توانستم در این سه سال، ۴۲ رشته ورزشی را فعال کنم که ۶ رشته متعلق به بانوان و یک رشته جانبازان و معلولین است.

نیرو زمینی یکی از بزرگترین باشگاه های کشور است و خوشحالیم که در این مجموعه فعالیت می‌کنیم و توانستیم در رشته های مختلف به شکلی مطلوب تیم داری کنیم.

سال گذشته ۲۳ کاپ قهرمانی کسب کردیم و باتوجه به اینکه رشته تخصصی خودم تیراندازی بوده، سعی داشتم به این رشته هم توجه ویژه ای داشته باشم. نیرو زمینی همیشه در تیراندازی سرمایه گزاری می‌کند و امسال در رده بانوان هم تیم داری می‌کنیم که خداروشکر نتایج خوبی کسب کردند و شرایط خوبی دارند.