رقابت دو باشگاه بزرگ انگلیسی برای جذب ستاره جوان دورتموند

لیورپول و چلسی برای جذب جیمی باینو-گیتنز، وینگر جوان بروسیا دورتموند، در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۵ به رقابت خواهند پرداخت.

مطابق خبر نشریه بیلد این بازیکن ۲۰ ساله انگلیسی که از سال ۲۰۲۰ به تیم دورتموند پیوسته، توانسته با عملکرد خوب خود توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کند. او در این فصل چهار گل و دو پاس گل به نام خود ثبت کرده و به عنوان یکی از استعدادهای برتر بوندسلیگا آلمان شناخته می‌شود.

چلسی به دلیل ضعف در پست وینگر و نیاز به بازیکنی خلاق در حمله به شدت به دنبال تقویت خطوط خود است، به خصوص با توجه به عملکرد ناپایدار نونی مادوکه و میخاییلو مودریک که این نیاز بیش از پیش حس می شود. لیورپول نیز ممکن است با توجه به احتمال خروج محمد صلاح در تابستان ۲۰۲۵، به دنبال بازیکنی برای جایگزینی وی در خطوط هجومی خود باشد. همچنین، تاتنهام هاتسپر نیز در این رقابت برای جذب باینو-گیتنز حضور دارد. باینو-گیتنز به دلیل قدرت بدنی، توانایی‌های فنی بالا و سرعت فوق‌العاده، پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره در لیگ برتر انگلیس را دارد و قطعاً پیوستن به یکی از این تیم‌ها می‌تواند گام بزرگی در مسیر حرفه‌ای او باشد.