ربیعی: شکست مقابل آلومینیوم تقصیر من است/ از هواداران ذوب آهن عذرخواهی می کنم

محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن پس از شکست سنگین تیمش مقابل آلومینیوم اراک، مسئولیت کامل این باخت را بر عهده گرفت و از هواداران عذرخواهی کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست سنگین تیمش مقابل آلومینیوم اراک، مسئولیت کامل این باخت را بر عهده گرفت و از هواداران عذرخواهی کرد. ربیعی در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: “باید از هواداران عذرخواهی کرده و اعتراف کنم که امشب نمایش خوبی نداشتیم. این باخت متوجه هیچ‌کس نیست و بر گردن من است.”

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اشتباهات فردی برخی بازیکنان جوان تیمش، به ویژه در گل‌های دریافت شده، گفت: “بازیکنان جوان ما در چند صحنه توپ را لو دادند و این موضوع در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. طبیعی است که بازیکنان جوان گاهی اشتباه کنند، اما تلاش خواهیم کرد با تمرین بیشتر، این مشکلات را برطرف کنیم.”

ربیعی همچنین به فشار روانی روی تیم اشاره کرد و گفت: “توقع از ذوب آهن باید به اندازه بضاعتش باشد. ما روزهای پرفراز و نشیب زیادی داشته‌ایم و انتظار نداشتیم در هفته هفتم شعار بشنویم. امیدوارم هواداران به تیم ما اعتماد کنند و ما را در این شرایط حمایت کنند.”

سرمربی ذوب آهن در پایان صحبت‌های خود، بر اهمیت بازی بعدی تیمش مقابل استقلال تاکید کرد و گفت: “ما باید از این شکست درس بگیریم و برای بازی با استقلال آماده شویم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.”