دربی تمام شد، نوبت به چادرملو رسید؛ پرسپولیس برای صدرنشینی می‌جنگد

پس از پیروزی پرشور در دربی پایتخت، پرسپولیس اکنون به مصاف چادرملو اردکان می‌رود. سرخپوشان پایتخت به دنبال کسب سه امتیاز دیگر برای حفظ فاصله با رقبای خود هستند.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ پرسپولیس پس از پیروزی در دربی بزرگ و استقلال را وارد بحران کردن حال با یک استراحت خوب در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف چادر ملو اردکان میرود تا سه امتیاز دیگر را کاسب شود. البته‌ سرخپوشان بعد از دربی در لیگ نخبگان مقابل پاختاکور ازبکستان قرار گرفتند ولی با تساوی بیرون آمدند تا نشان دهند در بازی های آسیایی مشکل دارند.

اما بحث رقابت در لیگ برتر اوضاع برای تیم گاردیو اسپانیایی متفاوت است که تیم او برای قهرمانی مبارزه می کند. سرخپوشان برای کسب قهرمانی فعلا دو رقیب سخت به نام های تراکتور و سپاهان دارند و یک رقیب دیگر احیا شده به نام ملوان که آمده تا سری در میان بزرگان داشته‌ باشد. استقلال هم  فعلآ با حواشی و بحران دست و پنجه نرم می‌کند که تا به خودش بیاید زمان می برد.

اما چادر ملو اردکان با اینکه اولین سال حضورش را در لیگ برتر سپری می کند با سعید اخباری خوب نتیجه گرفته و برای بقا مبارزه می کند. حضور در رتبه هفتم جدول برای یک تیم تازه وارد رتبه‌ بدی نیست ولی سعید اخباری به خوبی می داند بازی با پرسپولیس مدعی مشکلات خاص خودش را دارد که اگر غفلت کند سخت مجازات می شود.