حسینی: در استقلال به من ظلم شد؛ قراردادم را ببینید!

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، پس از پیروزی مقابل هوادار، از شرایط سخت تیم و قرارداد نامناسب خود انتقاد کرد و گفت: "در دربی خجالت کشیدم که نتوانستیم حمله کنیم."

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، پس از پیروزی تیمش مقابل هوادار، از شرایط سخت تیم و قرارداد نامناسب خود انتقاد کرد. وی با اشاره به عملکرد ضعیف تیم در دربی، گفت: “در دربی خجالت کشیدم که نتوانستیم حمله کنیم و دو پاس به همدیگر بدهیم. این نشان می‌دهد که شرایط تیم خوب نبوده است.”

حسینی با بیان اینکه از ابتدای فصل تحت فشار بوده، گفت: “برخی‌ها سعی کردند من را مقصر بدانند و کارهای بدی نیز انجام دادند. در صفحات مجازی گفتند حسینی با فلانی در ارتباط بوده است. هواداران استقلال من را می‌شناسند که بدون هیچ منتی تلاش کردم.”

دروازه‌بان استقلال در ادامه به قرارداد نامناسب خود اشاره کرد و گفت: “اگر هواداران استقلال قراردادم را ببینند خنده‌شان می‌گیرد. چطور در لحظه‌ای که به مشکل خورده بودم باز هم اشتباه فصل پیش را کردند و با دروازه‌بان دیگری تماس گرفتند. به آن گلر پیشنهاد ۶۰ میلیاردی دادید. نمی‌خواهم از کسی اسم بیاورم. قراردادم را ببینید خنده‌تان می‌گیرد.”

حسینی در پایان از هواداران خواست تا به تیم امیدوار باشند و گفت: “ما تلاش می‌کنیم ناامیدی را از آن‌ها دور کنیم. هواداران استقلال با هوش هستند و می‌دانند چه اتفاقی از چه سمتی می‌افتد.”