توقف یک نیمه‌ای استقلال مقابل ذوب آهن

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی همراه شد.

تیم استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: امیر عرب براقی

کمک داوران: : فرهاد فرهادپور، حامد صفایی

داور: VAR بیژن حیدری، کمک: مرتضی منصوریان

کارت زرد: رامین رضائیان( استقلال)

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب تیم استقلال: محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، حسین اسلامی، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکوسرمربی: سهراب بختیاری زاده

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز، سیدمحمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علیاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفیسرمربی: محمد ربیعی

اتفاقات مهم بازی:

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه ایی که علیه هیات مدیره باشگاه انجام داد در این مسابقه غایب است و از روی سکوها به همراه دختر خردسالش تماشاگر بازی است . روزبه چشمی دیگر بازیکن استقلال هم به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد. ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی هم که همراه تیم ملی کشورش بوده در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته است.

دقیقه ۳: ارسال بازیکنان ذوب آهن به لطیفی رسید و ضربه سر این بازیکن را خالد آبادی دروازه بان استقلال به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۹: اولین کرنر بازی را ذوب آهن روی دروازه استقلال ارسال کرد که حاصلی برای این تیم نداشت. بعد از این کرنر ربیعی سرمربی ذوب آهن با برخی از اعضای کادرفنی خود صحبت کرد که حالتی اعتراضی داشت.

دقیقه ۱۱: پاس عمقی ذکی پور به رامین رضائیان رسید و او هم با یک پاس به عقب کاکوتا را صاحب توپ کرد که شوت بی دقت این بازیکن از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: یک و دوی کاکوتا و ذکی پور یک موقعیت گلزنی دیگر برای استقلال ایجاد کرد که ضربه بازیکن استقلال را دروازه بان ذوب آهن دفع کرد.

دقیقه ۲۰: دو بازیکن ذوب آهن در سمت راست محوطه جریمه مهرداد محممدی را با خطا متوقف کردند، ضربه کاشته را رضائیان روی دروازه حریف ارسال کرد که فریبرز گرامی مدافع ذوب آهن توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۴: کاکوتا پشت محوطه جریمه ذوب آهن متوقف شد اما چون توپ در محوطه جریمه به بلانکو رسید داور آوانتاژ داد ولی مدافعان اجازه شوتزنی به مهاجم آرژانتینی استقلال را ندادند.

دقیقه ۳۵: رضائیان ضربه کاشته استقلال را زد که با اشتباه پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن همراه شد تا موقعیت گلزنی برای اسقلال ایجاد شود اما مدافعان زودتر از بلانکو توپ را کنترل کردند.

دقیقه ۳۸ : استقلال باردیگر با پاس دقیق رضائیان به بلانکو یک موقعیت گلزنی ایجاد کرد که مدافع ذوب آهن توپ را از روی پای بلانکو به کرنر فرستاد و کرنر هم حاصلی برای آبی پوشان نداشت.

دقیقه ۴۱: پاس به عقب مرادمند خالدآبادی دروازه بان جوان استقلال را به دردسر انداخت اما در نهایت اوتوپ را دفع کرد.