امیری: چادرملو حریف سرسختی بود/ خاطرات نفت تهران برایم زنده شد

وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل چادرملو، از تلاش حریف برای کسب امتیاز تقدیر کرد و در عین حال به کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی انتقاد کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل چادرملو در ورزشگاه تختی، به تمجید از تلاش حریف پرداخت و در عین حال از کیفیت پایین زمین ورزشگاه انتقاد کرد.

امیری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: “بازی بسیار سختی بود. چادرملو با تمام وجود برای کسب امتیاز تلاش کرد و نشان داد که تیم قابل احترامی است. متأسفانه کیفیت زمین ورزشگاه تختی به گونه‌ای بود که از چرخش توپ جلوگیری می‌کرد و این موضوع بر روی کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت.”

وی در ادامه افزود: “من قبلاً هم در این ورزشگاه بازی کرده‌ام و می‌دانم که برای بهبود شرایط آن تلاش‌هایی صورت گرفته است، اما متأسفانه کیفیت چمن همچنان مطلوب نیست. امیدوارم مسئولین هر چه سریع‌تر برای بهبود شرایط زمین تختی اقدام کنند تا شاهد برگزاری بازی‌های باکیفیت‌تری در این ورزشگاه باشیم.”

هافبک پرسپولیس با اشاره به خاطراتش از بازی در نفت تهران در این ورزشگاه، گفت: “دیدارهای نفت تهران، به‌ویژه مقابل استقلال و پرسپولیس، همیشه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد. خاطرات خوبی از این ورزشگاه دارم و امیدوارم در آینده شاهد بازی‌های به یاد ماندنی‌تری در این استادیوم باشیم.”