آزمون: تمام بازیکنان تیم ملی امروز بهترین بازیکن زمین بودند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، این تیم شایسته پیروزی پرگل مقابل قطر بوده است.

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سردار آزمون پس از پیروزی ۴ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن زمین حاصل زحمات همه بچه‌هاست. حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشید، بدون کمک هم‌تیمی‌های‌تان نمی‌توانید کاری کنید. شایسته این سه امتیاز بودیم و این برد را به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی در مورد احساس خود از کسب عنوان بهترین بازیکن زمین خاطر نشان کرد: پیروزی با تیم ملی حس غرور به ما می‌دهد، چون مردم را با این برد خوشحال می‌کنید. این حس را نمی‌توانید با چیزی عوض کنید. همه بچه‌ها در مسابقه امروز بهترین بازیکن زمین بودند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان راجع به هماهنگی خودش با مهدی طارمی نیز تصریح کرد: من و مهدی چندین سال است که کنار هم هستیم و یکدیگر را از لحاظ اخلاقی و روحی می‌شناسیم. از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که می‌داند چطور از ما استفاده کند.

آزمون در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم ملی مطرح می‌شود نیز گفت: به چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنم. خواهش می‌کنم کسانی را به‌عنوان کارشناس به برنامه‌ها دعوت کنند که به درد کارشناسی تیم ملی می‌خورند. ما هم یک جا می‌گوییم (کارشناسان منتقد) با کسی مشکل دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: ۱۰ امتیاز گرفته‌ایم و بسیار عالی کار کرده‌ایم. نمی‌توانند چیزی درباره ما بگویند. فوتبال ۹۰ دقیقه است و نمی‌توانید یک بازی را بر اساس ۱۰ دقیقه اول کارشناسی کنید. این یک بی‌لطفی برای تیم ملی است و مشخص است که از کجا دارند می‌زنند! امیدوارم این اتفاق نیفتد، چون از من گرفته تا شهریار مغانلو که همیشه به‌عنوان جایگزین من وارد زمین می‌شود، تلاش می‌کنیم بهترین بازی را ارائه کنیم.