یادداشت سردبیر؛

مدیران نفت مسجدسلیمان در خواب ناز؛ پنجره نقل و انتقالاتی بسته، بازیکنان مصدوم، آینده نامعلوم!

باشگاه نفت مسجدسلیمان، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران، این روزها حال و روز خوشی ندارد. با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مصدومیت چندین بازیکن، این تیم در هفته دوم لیگ یک با مشکلات جدی روبرو شده است.

نادر دارستانی ؛ باشگاه نفت مسجدسلیمان، یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های فوتبال ایران، در شرایط بسیار دشواری قرار دارد. این تیم که زمانی مهد فوتبال ایران محسوب می‌شد، اکنون با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم، مانع از تقویت در ابتدای فصل شده است. به طوری که نتوانستند بازیکن جدیدی به زمین بازی بفرستند و به ناچار بسنده به بازیکنان فصل گذشته نموده و با هزار سلام و صلوات تیم در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور راهی میدان گردید؛ نتیجه اش را هم دیدیدم که با شکست خانگی برابر مس شهر بابک روبرو شد.مضاعف بر آن، مصدومیت چندین بازیکن کلیدی در اولین هفته ، مشکلات نفت مسجدسلیمان برای ادامه مسابقات را دوچندان کرده است.

امیدوار بودیم در فاصله بین هفته اول و دوم تلاش هایی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی صورت بگیرد تا علی اصغر کلانتری مربی این تیم بتواند با دست بازتری شاگردانش را روانه میدان کند، اما این گونه نشد و نه تنها پنجره هم چنان بسته مانده است، بلکه خبرها حاکی از این است که چند بازیکن این تیم مصدوم شده و چند نفر دیگه با مشکل سرماخوردگی روبرو شده اند و در هفته دوم با وضعیتی به مراتب بدتر از هفته اول روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: جدال دو تیم شکست خورده در لیگ یک؛ شهرداری نوشهر و نفت مسجدسلیمان برای احیای امیدها می‌جنگند

واقعا مشخص نیست که درد اصلی این تیم کجاست؟ آیا مدیرعامل توان مدیریت این تیم را ندارد یا ماجرا فراتر از مدیریت است و نمیخواهند این تیم نفس راحتی بکشد و دنبال خروج این باشگاه ریشه دار از چرخه فوتبال کشور هستند، چرا که این گونه رفتارها از یک تیم دسته سومی هم بعید است چه رسد به اینکه یک تیم ریشه دار و پر طرفدار هم مانند نفت مسجد سلیمان که خواستگاه فوتبال ایران از آن شهر می باشد.

جان کلام این که علی اصغر کلانتری و شاگردانش را با دستان بسته وارد میدان جنگ کرده اند و متاسفانه این گونه به نظر می رسد که مسئولان این باشگاه خود نیز در خواب ناز هستند و تلاشی در خور توجهی برای رفع مشکلات این باشگاه از خود نشان نمی دهند که امیدواریم این گونه نباشد و قبل از این که دیر بشود چاره ای بیندیشند و با احساسات هواداران این تیم بازی نکنند.