تاریخ انتشار: 1403/01/04 09:04
کد خبر: 1271744

پشیمانی ستاره لیورپول: بگذارید به تیم ملی برگردم

فابیو کاروالیو، ستاره پرتغالی لیورپول، از رفتارش با سرمربی تیم ملی زیر 21 سال پرتغال پشیمان و به بازگشت به تیم ملی کشورش امیدوار است.
پشیمانی ستاره لیورپول: بگذارید به تیم ملی برگردم

به گزارش فرتاک ورزشی

کاروالیو در انگلیس بزرگ شد اما رویایش بازی در تیم ملی پرتغال بود و در نهایت هم توانست به این آرزو برسد و دو سال پیش برای اولین بار در تیم ملی زیر 21 سال پرتغال به میدان رفت.

اما او پس از انجام تنها چهار بازی به دلیل اتفاقاتی که رخ داد و برخوردی که داشت از این تیم کنار گذاشته شد و حالا به نظر می‌رسد که از این اتفاق بسیار پشیمان و ناراحت است و قصد دارد تلاشش را برای جبران آن به هر شکل ممکن به کار بگیرد.

این بازیکن در گفتگو با آبولا درباره این اتفاق اظهار داشت: «من با سرمربی تماس گرفتم اما او جواب نداد و سپس اشتباهی کردم که پیامی برایش ارسال کردم که شاید منظورم را به شکل واضح بیان نمی‌کرد. مشکلی شخصی داشتم و نمی‌خواستم آن را شرح دهم چون خیلی شخصی بود.

فابیو کاروالیو

اما پیامم را به سبک بدی نوشتم، شاید سرمربی برداشت اشتباهی از آن داشت و گفت که منظور من این بوده است ک دیگر تصمیم ندارم برای تیم ملی بازی کنم. البته که دوست دارم برای کشورم بازی کنم. من پرتغالی هستم و با روبرتو مارتینز صحبت کردم تا مسائلی را برایش مشخص کنم. اگر من را دعوت کنند حتما به این تیم خواهم آمد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkqegx

آخرین اخبار