تاریخ انتشار: 1403/02/12 18:13
کد خبر: 1274255

ال کلاسیکوهای وطنی هیچی برای گفتن نداشت/ پرسپولیس صدر را دوست نداشت

دیدار تیم های پرپسولیس و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بدون گل به پایان رسید تا هم چنان استقلال در صدر باقی بماند.
ال کلاسیکوهای وطنی هیچی برای گفتن نداشت/ پرسپولیس صدر را دوست نداشت

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس بدین ترتیب نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد؛ گویی که شاگردان اوسمار به رده دومی راضی هستند!

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

دقیقه 14: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 28: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 30: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 42: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره 9 پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

دقیقه 50: وحدت حنانوف با پاس بلند ارونوف در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه مدافع پرسپولیس توپ را در اختیار نیازمند قرار داد.

دقیقه 59: فرشاد احمدزاده با خطا روی عبدالکریم حسن، با کارت زرد حیدری جریمه شد.

دقیقه 63: عیسی‌ آل‌کثیر پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را با دست زد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 70: سانتر عبدالکریم حسن روی دروازه سپاهان، قبل از اینکه به آل‌کثیر برسد، با ضربه سر یزدانی به کرنر رفت.

دقیقه 76: رضا شکاری روی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه او با بی‌دقتی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 82: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5y6p

آخرین اخبار