تاریخ انتشار: 1403/02/24 07:13
کد خبر: 1275255

ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با فولاد

پس از بازگشت دو مدافع مصدوم، استقلال برای باز پس گیری صدر جدول به مصاف فولاد می‌رود.
ترکیب احتمالی استقلال در مصاف با فولاد

پس از پیروزی پرسپولیس برابر هوادار و رسیدن این تیم به صدر جدول رده بندی، حالا آبی پوشان برای باز پس گیری رتبه نخست جدول رده بندی، چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل فولاد ندارند تا بتوانند یک بار دیگر جایگاه خود را از رقیب دیرینه پس بگیرند.

به دلیل محرومیت روزبه چشمی و صالح حردانی ، کادرفنی استقلال مجبور است تا تغییراتی را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند که طی آن، انتظار می‌رود که رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خود، به جمع یازده بازیکن آغازکننده مسابقه اضافه شوند.

* پس از ثبت یک کلین شیت دیگر توسط حسینی، حالا کاپیتان استقلال برای اینکه هم به کورس رقابت در جدول بهترین گلرهای لیگ بازگردد و هم اینکه زمینه ساز پیروزی تیمش برای بازگشت به صدر شود، در اندیشه بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر فولاد قعرنشین است.

* روزبه چشمی به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و نکونام چاره‌ای جز تغییرات اجباری در ترکیب تیمش را ندارد. پس از برطرف شدن مصدومیت آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا، انتظار می‌رود که این دو بازیکن بتوانند از ابتدا برای استقلال به میدان بروند. محمدحسین مرادمند نیز دیگر مدافع آبی پوشان است.

* صالح حردانی با کارت زردی که گرفت، چهار اخطاره شد و این بازی را از دست داد تا میلاد فخرالدینی در سمت راست برای آبی‌ها بازی کند. ابوالفضل جلالی که برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ رقابت سختی با ریکاردو آلوز دارد، باز هم انتخاب نخست نکونام در سمت چپ است.

* در زمان مصدومیت مهدی پور، این زبیر نیک نفس بوده که در مرکز میدان وظیفه محکم کردن کمربند خط میانی تیمش را برعهده داشته و امروز نیز قرار است که او در کنار آرش رضاوند وظیفه تقابل با خط هافبک فولاد را بر دوش بکشند.

* پس از سوپر گل تماشایی که جلال الدین ماشاریپوف در بازی قبل برابر ذوب آهن به ثمر رساند، او در بازی امروز مقابل فولاد نیز یکی از امیدهای گلزنی تیمش به شمار می‌رود.

* نکونام همچون دیدارهای اخیر تیمش، با سیستمی که به میدان رفته، تیمش را در خط حمله روانه زمین مسابقه می‌کند. مهرداد محمدی امیدوار است پس از دو بازی ناکامی در گلزنی و گلسازی، به روند خوبش بازگردد. گوستاوو بلانکو که فرشته نجات آبی‌ها در بازی قبل بود، امروز نیز در نوک خط حمله به میدان می‌رود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد:
سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمد حسین مرادمند، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj56pm

آخرین اخبار